måndag, juni 02, 2008

veckorivstart.

22:08

tji fick jag för att jag trodde att vi skulle springa terräng idag. de fina små intervallerna som vi sprang i tosdag gjorde vi en gång till, med den skillnaden att vi la till en omgång till. alltså - spring 5 utstakade varv, vila 3 min X 4. och så sjuuukt varmt som det var, jag trodde mitt huvudet skulle koka bort. >.< MEN jag gav mig inte, och det är jag nöjd med. :)

sen startade jag min träning med Banana inför Midnattsloppet. hon var duktig - jag är belåten typ-PT. det här kommer gå som en dans. :)

helt energilös och trött i hela kroppen efter träningspassen ikväll. fötterna dunkar, men jag har klarat av det faktum att det bor blåsor under mina hälar rätt bra sen jag dödade dem i söndags. magen full med mat och massa, massa vatten. tunga ögonlock och gäspningar. den här veckan blir tuff och sen ska jag ha en riktig slappischhelg, att jag ska. imorgon ska jag fanimej äntligen träffa Bästa Strulet - vi ska till havet och bada och bara vara vi två. <3

Inga kommentarer: