tisdag, juni 03, 2008

schletet.

22:08

idag har jag varit PT til Stor bror också. det gick med väldigt bra. ytterst nöjd med mina adepter så långt. :)

min egen träning ikväll gick bättre än förre veckan, alltid något. jag känner mig trött och sliten i kroppen och ska skippa raggapasset imorgon och bara köra lite lätt i gymmet istället. jobbar på kvällen också, pengar! :)

öppet fönster och släpper in alla mygg& knott. det är det eller dö av värmeslag. jag vaknade inatt och var alldeles för varm för att det skulle vara trevligt. släpad emig upp ur sängen, öppnade ett fönster (trots att spårvagnarna åker typ.. 5 meter utanför) och drog ut allt täcke ur påslakanet när jag ändå var igång. låg utslagen, varm och trött med påslakanet över nedre delen av ryggen och höfterna och inget mer. flämt.

idag har jag träffat bästa vennen och vi åkte till havet och tillbringade all vår tid på en klipphäll i solen. <3

Inga kommentarer: