torsdag, juni 19, 2008

punkt.

13:10

jag ska åka iväg och vara ifrån mitt hem ett par dagar, så jag gjorde ett motget övervägande för ett tag sen - jag hinner med ett tidigare tåg om jag struntar i disken!
sen suckade jag och ställde mig och diskade. lagom kul med ingrodda matrester efter tre dagars frånvaro. :P

jag har upptäckt att jag är allergisk mot tejpklister, till och med det där som finns på Apoteket som ska passa känslig hud. nu har jag alltså inte bara skavsår på min boobie, utan även utslag också. är inte livet härligt? >.<

det regnade imorse när bror väckte mig och skulle ha Åbäket, så efter att ha baxat ner honom till bilen (och låsa mig själv ute så jag fick ringa på och väcka en av mina grannar för att de skulle låsa upp dörren åt mig - om jag skämdes!) så har jag cyklat i gymmet istället. orka bli blöt och kall. :P

Inga kommentarer: