torsdag, juni 19, 2008

Nights in Goodville.

22:28

allright, statement of the day - jag avskyr mitt jobb. eller, kanske inte själva jobbet, men alla människor som jag träffar en ca 2-3 minuter av deras liv och som jag sedan lär mig att tycka väldigt illa om på väldigt kort tid - hela det scenariot och det runtikring tycker jag inte om. sååå.. jag bör jobba på att leta efter ett annat jobb när den här sommaren är över, säger mitt logiska tänkande mig. preferably i närheten av mitt eget intresseområde ju.

Lammköttet var på jobbet idag - jippieyay. vad gör idiotiska kunder ("Medges ej? Men jag vet att jag har pengar på kortet!" (Om du hade pengar på kortet så SKULLE DET FUNGERA din dumma lilla...gggg...)) när man har lite manlig fägring att vila ögon på mellan varven? lyckades få rast samtidigt som han en gång och när vi satt i fikarummet ringde hans telefon och han pratade på lite, jag spetsade öronen (nej, jag är inte sjukligt nyfiken. :P) och lyssnade och hörde kvinnlig röst och han pratade om att de skulle till någon imorgonoch att han skulle komma hem vid halv tio ikväll osv osv. och jag tänkte avundsjukt Det är säkert hans flickvän den lyckliga lilla slynan! och sen la han på och sa med ett ursäktande leende: "Sorry, det var mamma."
alltså.. naaah. ^^
snygg som satan, tränar 5 dar i veckan och han är snäll mot sin mamma. gud, ge mig!

imorgon börjar jag jobba klockan sju. tack och lov sover jag i föräldrarhemmet inatt. funderar på om jag kommer vara vaken alls eller vara totalt zombie:rad. ska ladda kaffebryggaren innan jag går och lägger mig. nöden har ingen lag. :)

Inga kommentarer: