onsdag, juni 11, 2008

jag vet att jag gör för mycket ibland. :P

16:22

ahaha. mina ben invaderas av träningsvärk (jag skrev "träningsvörk" först och vill nästan låta det stå kvar, för det låter som en kombination mellan 'träningsvärk' och 'örk' och det är ju ungefär så det känns. :P) och såfort jag suttit ner en stund, typ hela dagen på jobbet, så stelnar musklerna till och jag känner mig som en 83-årig tant när jag ska resa mig upp. det blir banne mig en sova-och-slappa-helg igen, annars känner jag att jag är påväg mot dels en förkylning (crappy.) och att bli utskälld av ett antal av mina vänner för att jag inte vilar nog. (än mer crappy och AJ för min självkänsla att bli telled to do like a baby.)

men jag äter ordentligt. :)
och ikväll är det ragga <3 som jag har längtat efter i två veckor. nu ska jag ner i köket och stoppa mellanmål i min mage innan jag drar iväg till Fysiken. :)

Inga kommentarer: