torsdag, maj 08, 2008

torsdag.

10:50

godmorgon, eller vad jag nu ska kalla det. jag har lyckats ställa in kroppen på att vakna runt sjutiden varje dag - mycket irriterande när jag för en gångs skull planerat att sova lite längre så jag kan ta igen mig ordentligt. nåja. bara att vända på sig och försöka blunda sig tillbaka till sovstadiet. gick väl sådär. när jag vaknade till ordentligt skrek det i hela kroppen av hur opigg och sliten jag känner mig. stel, trött och träningsvärken från klättringen och stavgången i tisdags har blommat ut för fullt och mina armar gör ont.

okejokej. jag vet att jag har gnällt och gnäller som sjutton i mina närmaste skriverier, men det här är en tung vecka. jag behöver gnälla, jag är inte solskensglad och pigg nu. nästa vecka blir nog bättre. :)

Inga kommentarer: