onsdag, maj 07, 2008

överlevt onsdagen också/Vårrus!

22:15

jahaa, nu har jag överlevt Vårruset också. det här har vait en bra dag - sol hela dagen, jätteintressant och rolig lektion med massage på GGI i Surte (hur dåligt kan det bli när man får massage halva tiden och och får massera själva den andra halvan? :)) och det kändes som att vår klass börjar bli en klass och inte bara ett gäng människor som går samma kurser ihop. lunchen tillbringades ute i sol på en bänk utan tröja - slappisch. gud så skönt.

eftermiddagen har varit lite plugg, och sen mest Vårrus. hookade upp med Moratösen vid Kviberg, sen åkte vi till Slottslogen och lyckades samla hela gruppen innan start. Bus, jag och Mora spang under startgrupp: "Jogga fort" och jo, tjena, det var ju en lätt överdrift. sjukt mycket folk, och det mest irriterande var att det var en massa som gick. jag menar - det fanns startgrupper för de som ville gå. starta där då och låt oss andra springa! men det gick rätt okej ändå. :) mycket intressant upplevelse att springa med totalstela vader. nu har jag ont och är helt slut i hela kroppen, men det var värt det. får se om jag tycker det när jag springer intervaller imorgon. ^^

seriösa funderingar på Midnattsloppet och Blodomloppet planerar jag redan att springa. massa skoj. :) imorgon är det lyckligtvis ingen schemalagd skola utan bara pluggapluggaplugga inför tentan på fredag, men först ska jag sova tills jag vaknar imorgon. intervallträning med handbollen imorgon blir sista löppasset för veckan, sen ska jag bara ta det lugnt fredag-lördag-söndag. blir kanskekanske ett lätt pass med rehab&förebyggande träning på söndag, men beror på hur kroppen känns. klarar jag mig den här veckan utan att åka på förkylning är jag nöjd. :P

Inga kommentarer: