fredag, maj 30, 2008

Holiday II.

22:39

well, inte så mycket gjort under dagen - så som det ska vara under sommarlov. ;) jag diskade min disk, plockade undan lite hemma och drog sen in till stan. gick till biblioteket och låna en 5-6 böcker om löpning/mental träning/ledarskap. äntligen kan jag läsa vad jag vill! (sen att det råkar vara ganska så skolanknutet är inte mitt fel. :P) träffade flickorna i skolan - gick runt halv fyra till stationen och tog mig hem med tåget. runt halv sex åkte vi till Kungälv för att gratta på examen.

jag är hemma i föräldrarhemmet, kändes enklast att bara åka med hit istället för att krångla med att åka förbi mitt eget boende. dessutom var det handbollsmatch på TV - det är mycket roligare att titta på med sällskap som också skriker åt TVn med jämna mellanrum. :)

jag har på mig en av mina fina nya klänningar och känner mig som en prinsessa. :)
nu är det godnatt. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen, här trodde jag att du alltid var en prinsessa ;P