onsdag, april 09, 2008

where to start?

08:52

det är spännande att inse att jag bokar upp mig helg för helg, lååångt i förväg. satt och funderade på det här med Valborg (vilket jag tror är den sista april - rätta mig om jag har fel) och där är jag redan uppbokad med champagnefukost (kan man kombinera gröt med champagne på något bra sätt?) och tvångspicknick oberoende på väder senare på dagen. sen kikar jag till lite till i kalendern och inser att Valborg råkar infalla efter de två första dagarna på försäsongen. så, alltså - de två dagarna innan Valborg kommer jag ha kört två förmodligen stenhårda fyspass med lagtjejerna. Haha ha... ha. fan. in a good way. :P jag kommer ha så mycket träningsvärk, I just know it.

nu ska jag i alla fall hem och sy maskeradutstyrsel. :) ev. träna med mamma också, inte bestämt mig riktigt.

Inga kommentarer: