tisdag, april 15, 2008

vi.

07:36

igår brjade min måndag innan den hann sluta. jag gick och la mig, och sen vände och vred jag på mig i massa fruktlösa försök att sova och 20 i tolv pep det i mobilen och Bästa ragget har puckade kollektivfolk hon bor med, så givetvis fanns det en ledig plats bredvid mig i sängen. efter typ 40 minuter var hon hon mig och när vi låg där i sängen... jag vet inte, men jag sover alltid så mycket bättre med någon jag litar grundmurat på. det och hemma i föräldrar hemmet. jag stoppade näsan i hennes dreads och somnade nästan på en gång.

igår var ledig dag med styrketräning för första gången på typ en vecka och hämta cykel hos farmor. idag har jag träningsvärk på ett bra sätt som betyder att jag tog det rätt lugnt igår. jag är nöjd med mig själv, med att jag faktiskt seriöst jobbar på den här tålamodgrejen. :)

när man tycker om någon sådär tokintensivt så det nästan gör ont och berätta att "Du är det bästa som går i ett par skor!"
friends forever.

Inga kommentarer: