torsdag, april 03, 2008

oviktigheter.

20:58

just nu tycker jag om mig själv för att jag nästan aldrig kan följa ett recept utan att ändra på hälften av ingredienserna. min soppa som jag kokade ihop förut blev grymt god (majs-och-bönsoppa med persilja. ja, det är fler ingredienser med. :P) och nu sitter jag här, nyfunkad, nyduschad, mätt och belåten. jag har te till mig på köksbänken också. :)

hmm. jag har nog inte så mycket att säga ikväll. funken är grymt skoj nu och bra ersättning för att hålla motivationen uppe nu när det är uppehåll i handbollen. det är fest snart och jag har grava tvivel på min lust att dricka alkohol den kvällen. det brukar å andra sidan inte vara några problem med det, så det är mer en reflektion än något att oroa sig för. :)

äh.
nu får det räcka med oviktigheter.

1 kommentar:

Julia sa...

mm jag vet, det var nydammsuget å allt. men vd ska man göra, dem måste ju svalna :)

mm den e digital. köpte den på elgiganten, kostade 299, var väl lite dyrt eftersom det är inget som används jättemycket. men billigare finns nog på typ Maxi kanske.

Pussi..