onsdag, april 16, 2008

jamen det var JÄTTElängesen jag snodde quiz från nån. :)

FAKTA
Namn: Ingrid Johanna
Födelsedag: 3e januari
Ögonfärg: blågå.
Hårfärg: ehum. det var ett tag sen jag såg den. mörkbrun?
Längd: 1.73
Högerhänt/vänsterhänt: högerhänt
Civilstatus: -
Stjärntecken: Stenbock
Skostorlek: 41
Är dina föräldrar skilda: Icke.
Skor idag: Vita gympaskor med glitter. :D
Svagheter: Sjukt otålmodig.
Rädslor: Spiindlar.
Mål för året: Handbollen. Lära mig göra vettiga chins.

ANTAL
Personer du kysst: 10-14
Syskon: 2
Piercings: 3 (öron)
Tatueringar: 0

FRAMTIDEN
Namn på barn: Liv och.. något mer.
Vad vill du bli när du blir gammal: Det är för mycket framtid för mig.
Cider/öl: Sockerchock/okej. Öl.
Pepsi/cola: Blä. Inget.
Mc Donalds/Burger king: Se ovan. Lägg till utropstecken.
Kärlek/sex: Nej. :P
Choklad/vanilj: Jag är brud. Choklad.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar.
Tv/film: Film. Tror jag,. TV är bara massa reklam.
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas. Nike. Eller Adidas. Eller jag kan inte välja.
Kinesiskt/mexikanskt: Texmex
Kakor/paj: Kakor!
Mtv/vh1: Vh1-vad? MTV
Blind/döv: Lins/glasögonberoende = blind
Popcorn/chips: Nejtack, men hellre popcorn.
Myskväll/fest: Myskväll
Killar/tjejer: Varför begränsa sig? Bägge. :)

KAN DU
Gå ner i splitt: HAHAHA^^ Nej. :P
Skriva med båda händerna: Samtidigt? Tror det.
Göra rökringar: Vet ej
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej

VEM VAR DEN SENASTE
Du nuddade: Mikkis
Du pratade med: Mikkis
Du msn:ade: På riktigt
Du kramade: Mikkis
Du skällde på: Mamma

SENAST DU
Skrattade: typ tio minuter sen?
Grät: Oj. Vet inte. När jag kollade på "Såsom i himmelen" sist?
Tuggade tuggummi: hos Banana
Drog ett skämt: med Mikkis
Sjöng en sång: ages since.

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora: Njae. Tveksamt.
Ljugit om din ålder: Nope.
Bråkat utan anledning: Jag har två bröder --> kan inte räkna gångerna. :P

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Rökt: Nope.
Shoppat: Ja.
Skejtat: Aldrig gjort
Bakat: Nej, fortfarande bröd kvar i frysen sen sista baket. :)
Motionerat: Ehh. Ja. :P
Slagit någon: Skämtsamt, ja. Lappat till på riktigt, nej.
Festat: Definiera festat? Om inte alkohol behöver vara inblandat, så ja. :)

Inga kommentarer: