tisdag, april 01, 2008

avsluta på topp.

22:08

dagen ha varit upp och ner. först upp - jag vaknade hemma i föräldrarhemmet och mådde utvilat och bra. runt halv tre knallade jag iväg till Gamlestadstorget i solsken och ljum vårvind för att hämta min cykel. där åkte dagen ner - min cykel är stulen. först förvånad, sen skitförbannad och sen ledsen. stod och snyftade argt ett tag innan jag vände på klacken och gick hem. åkte och handlade, sur fortfarande. sen blev det lite upp igen - pappa kom och fixade sängbenen på min säng, så nu står den i alkoven som den ska och jag har lite extra golvutrymme. :) kvällen avslutades med upp, jag åkte och tränade och fick kram av en glad Lollo (som hade skickat meddelande hem med Lillebror att hon saknade mig på dansen. :))och dansade järnet med en överenergisk Sanna framför spegeln. svårt att inte vara på bra humör efter att ha träffat det energiknippet. :)

gick ner till Korsvägen - inget regn, inget kallt, bara ljum kvällsluft och en friskhet i luften som jag längtat efter. nu är jag hemma, duschat och käkat kvällsgröt. ska bädda ner mig i min säng - imorgon hägrar maxpulstest i form av beep-test och ett gympass på morgonen. och fika med mina tjejer efter skolan och handboll på kvällen. yay. :)

Inga kommentarer: