tisdag, april 01, 2008

<3

10:07

det är något helande med att sova hemma hos mamma&pappa. de väcker mig på morgonen i omgångar med att pussa mig hejdå och sen är jag helt fri att kura ihop mig och somna om, vilket jag gör också. nio timmars sömn om lite förälderlig omsorg gör att jag mår bra mycket mer utvilat än jag gjort sen i fredags. hmm, tror jag ska försöka undvika att kombinera slutarbete i kurs, blodgivning, mens och tidsomställning till sommartid i framtiden. :)

ingen sol idag, men man kan inte få allt. nu ska jag borsta tänderna, sno en papperspåse och åka hem.

<3

1 kommentar:

Julia sa...

det är gott det att vara hemma i sitt gamla hem å bara känna att det finns folk runt om en :) man behöver det ibland.

å ja när mjölk smakar skunk å e som fil, då e det dags att ta avsked av den..