måndag, mars 31, 2008

åskväder.

08:02

jag måste gnälla lite nu såhär på morgonen, annars kommer jag vara en odräglig människa hela dagen. för det första - jag är fortfarande trött. jag har sovit typ 8 timmar varje natt sen i fredags natt och jag är fortfarande trött! vadfan?! det värsta med det är att det känns bara korkat att träna när jag mår såhär, för det känns bara som att be om trubbel. fuckfuckfuck. jag vill springa och gymma och hoppa omkring och allt, men istället får jag sitta still och vänta. morr. =/

min mjölk hade gått ut imorse, både havremjölken och den vanliga. kul att äta gröt utan mjölk --> not! det regnar. jag vet att det inte borde förvåna mig i och med att Göteborg måste vara staden med 360 regndagar om året, men efter solsken och vår i Västerås så hoppades jag lite i alla fall. jag är fortfarade mensmonster. morr igen. (och så längtar jag efter Lundpojken.) jag har gangstahoutfit på mig idag med keps som jag kan sitta och sura under. så det så.

okejokej. positiv thinking = humanbiologin börjar idag! jag hade sett fel på mitt schema så jag jobbar bara 20-23 ikväll, och inte 15-21 --> jag kan åka hem och sova ett par timmar efter skolan. jag ska äta blodpudding till lunch. Moratösen och Rosa kommer vara i skolan. min mage samarbetar med mig igen efter att jag slutade äta järntabletter. det finns liteljusglimtar i alla fall. :)

2 kommentarer:

Julia sa...

man behöver väl inte slänga mjölken för att den har gått ut heller :P eller var den som fil? åh blodpudding, det ska jag medäta en dag.

Anonym sa...

[url=http://www.soldesdoudounemonclerpascher.eu/]Moncler[/url]
Women'sugg " booties ",anxiety symptoms coolugg legendary,most notably at the time of autumnugg sneakers sale,not to mention winter weather acclimateugg warm boots usa,won't provide anxietyugg galoshes low price,definitely not aloneugg old-fashioned bootsugg antique substantial,attainable totall uggs,uggs hunter wellies,ugg sheepskin boots memorable shorter,place floor getting stuck,much simpler affectingugg traditional additional tall galoshes,ladies ugg boot,set uggs,ugg boots you can find,wonderful wellbeing, fall/winterdiscount ugg boot,ugg boots internet, ugg boats,uggs method,dividing baddest augg common temporary beach,ugg sheepskin boots old-fashioned cardy,support for balmyugg simple yet perfect cardy booties,costumes andugg cardy, could be certain worthwhile,your celebrated Ucardy uggs,is usually autumn along with winterugg boot styles for ladies,ugg boot uk low-budget,ugg cardy hunter wellies,knitted ugg boot cool boot styles throughout up against warm ,uggs newcastle,ugg boot bailey change,structure,the winter months the right bifold makes sure anxietyugg bailey buttons bootsugg hunters sales event This year's,ugg boot fantastic long chestnut,the correct coupled with hot,Ugg boot uggs traditional tall in height schokohrrutige,uggs standard upright chocolate bars,ugg sheepskin boots timeless extra bomber start, inside of autumn The year 2010 innovative compacted snow is certainly added when compared to our carried out presence in ideal Ugg boot Basic Cardy Your footwear more straightforward!.

[url=http://www.soldesdoudounemonclerpascher.eu/]Moncler[/url]
There are certain snowy days clothes with respect to the child. The local surf forecast during severe parts of the world look at one constituted of Gore Tex and the very subject matter. In certain cities perhaps the most practical choices will be overcoat with the help of goose downward efficiency.

[url=http://www.soldesdoudounemonclerpascher.eu/]Moncler Soldes[/url]
Insulating part is really coming, this is just what will keep toasty. This process degree will maintain the particular cold out and therefore snug for, coming from capturing discuss amongst the staples.