måndag, mars 03, 2008

vid vårdagens slut.

20:16

jag = hemma från löpträning i Härlanda tjärn (vid Härlanda tjärn. inte i. :P) och jag säger bara: backträning. det ordet i sig borde inte behöva några ytterligare förklaringar, men jag gör det ändå. :P alltså - löpning en stund till vi kom till en ganska svagt uppåtsluttande backe. stannade. körde två&två löpning uppför 5 X max X 2. sen fånga andan lite knappt och iväglöpning till ytterligare en backe - bra mycket brantare den här gången. löpning en ch en X 5 X max X 2. sen andas lite igen och löpning tillbaka till utgångsplatsen. Målvakten drev upp tempot och jag tänkte inte mesa, så jag hakade på och jag tror jag låg på en snittpuls på typ 160-170 hela passet.

väl framme på parkeringen jag --> ner på knä på asfalten och pust, flås, flämt. att jag gör det är frivilligt förvånar mig själv ibland, men så bra som jag mår nu och hur pepp jag blir av att ha lagkompisar runt mig som hejar och ropar... det är värt det i slutändan ändå. :)

hemma. duschat. ätit mat. ska plugga lite till, sen slocka ihop i min säng.

Inga kommentarer: