tisdag, mars 04, 2008

springtime.

17:07

och jag överlevde tydligen den här tentan också. det kändes som jag hade stått och dunkat huvudet i en vägg när jag kom ur salen efter att ha avslutat en essäfråga på 24 poäng. uhhh.

efter skolan gav jag ut i jakt på ett par löparskor. mina inte bara sjunger på sista refrängen, de har börjat om på hela låten igen. upptäckte att det är när jag har varit ute och löptränat som min inflammation under vänsterfoten dyker upp igen ---> nya löparskor verkar vara en bra idé. :) alltså begav jag mig på vandring - Stadium nära skolan (ingenting) - Stadium i Kompassen (hittade skor. hittade inga bra storlekar och tråkig personal) - Intersport (en reahög med skor. öppnade en låda och en stank av fotsvett talade om att den skon var använd! så då gick jag därifrån.) - och slutligen Team Sportia. hittade vettiga skor PÅ REA i min storlek. provade ett par grymt spejsade Asics och var i fulla tag med att prova ett par skor (med något skumt namn som fick mig att tänka på Saturnus) när tjejen som jobbade där frågade hur det gick. förklarade lite vad jag hade haft för skor och vad jag hade för storlek och vips! var hon iväg och letade skor och kom tillbaka med ett par som satt som gjutna på mina fötter. mmmm. lycka. :) jag älskar den affären. försöker alltid gå till de andra först, men hamnar där ändå. bra skor, trevlig och bra personal. <3

här är mina nya bebisar, för övrigt. :)








annars --> ensam igen. cyklat till och från skolan. svettig som en gris. träning ikväll. rörigt här hemma. behöver vika kläder och diska. och plugga. får dåligt samvete vad jag än gör. behöver hitta på något att äta innan träningen. sugen på gröt. eller knäckemacka med senapssill. eller ungsbakade rödbetor! hum. lagom homogen smak för mat jag har. :P

Inga kommentarer: