tisdag, mars 04, 2008

.

21:35

jag har kommit på något jag avskyr mer än vanliga dilemman. hör och häpna. (det är i och för sig en bedrift jag hade kunnat vara utan.) det är de valen man ställs inför som först känns överjävliga, men sen tittar man till lite och ser att det enda valet är självklart, och sen skäms man över att det faktiskt är så självklart att dissa det andra. uppenbar bortprioritering liksom. suuucks.

yeye. sitter nyduschad och allmänt slut efter träning med nyuppäten skål med flingor, mülsli och fil. alltså, på träningen idag - helt sjukt. mina beeen. hade ju backträning igår och det var år och dar sen sist och det är mina ben vänliga att upplysa mig om. jag har haft konstant kramp i benen från och till hela träningen. i pauserna satt jag och masserade mina lår för att överleva. Målvakten skrattade åt mig (in a good way though) och jag flinade lidande tillbaka. vet ni hur bra det går att springa när det är liksom stumt i hela benen? I'll tell you - inte så bra alls. :P

öhhh.
nu ska jag bosta tänderna och sova.

Inga kommentarer: