onsdag, mars 05, 2008

i föräldrarhemmets trygga vrå.

22:05

satt på tåget mot föräldrarhemmet, läste "9 1/2 vecka". satt och frustade högt av skrat och säkert skrämde en stor del av mina medpassagerare. vad finns det att göra när Annika Latnz på roligast möjliga sätt berättar om förlossning om hur bebin kräks-ammar-sover-kräks&ammar-sover? asgarva. ^^ klev trött av tåget och noterade glatt hur bra mina nya löparskor sitter på foten. känns som att gå på moln, boing, boing! uppmärksammande och svor över smärtan i mina höftböjare och musklerna i det området när jag väl började gå. kom hem. upptäckte att ingen var hemma. blev sur. liten bror kom. blev glad. kramade honom hårt och berättade hur mycket jag längtat efter honom. mumlade: "Lillebror..." och han svarade: "Ba ba ba!" (ur "Känn ingen sorg för mig Göteborg". internt och långlivat. :))

träffat föräldrar. pratat. åkt bil härs och tvärs över halva Värsta Götaland känns det som. åkt hem. fått mat lagad till mig (det var banne mig inte igår. :P) och ätit mat med familj och tja. slösat tid. tvättat tvättmaskin. ställt in disk i diskmaskinen. diskmaskinen är en gudomlig uppfinning.

jag ska spela match på söndag. på linjen.
fatta lyckofnatt. :)

Inga kommentarer: