torsdag, mars 06, 2008

hush my baby.

09:37

jag har bompang som en söt liten gris nere i soffan i föräldrarhemmet. eller, jag gjorde det tills mamma gastade på lillebror att han skulle komma ner och äta. därefter småslumrade jag och log sömnigt åt den så välkända konversationen som utspelades när mamma ropade på lillebror och lillebror ropade olika varianter av "Jag kommer strax!" och sen blev de kinkiga på varandra. hem ljuva hem. ^^ somnade om igen någon gång. blev väckt att pappa som pussade mig hejdå. somnade om igen. sov till kvart i nio.

upp, frukost. känns lagom småskumt att rota runt i ett kök som är typ 5 gånger större än mitt eget. jag tror jag äntligen på nåt sätt har fattat att jag inte bor här längre. skönt och hemskt.

nu ska jag strax plocka ur min tvätt ur tvättmaskinen (jamen man får väl utnyttja bekvämligheterna när de finns!) klä på mig (lämnade mjukisbyxor hemma. går runt med en fleecefilt draperad runt mig. grymt snyggt.) och dra iväg till tåget och in til farm&farf.

Inga kommentarer: