måndag, mars 03, 2008

bland knallgula krokus.

12:47

ooops, inte skrivit sen i torsdags märker jag. allright, snabbupdate:
. torsdag - bokrecension färdigskriven. Lundpojke anländer. jag tränar på kvällen. ont i trampdyna, behöver nya löparskor. jag kommer hem, typ-dör av trötthet. somnar.
. fredag - sovmorgon! mys. vilodag. seminarium på eftermiddagen. tårta hos Moratösen. film m. öl och sällskap. hem. slockna.
. lördag - vilodag igen. handla mat på Kvibergs marknad. laga lunch. laga mat till kvällen. pga. omständigheter få bråttom och byta om och sressa till spårvagn. fest, massa vänner, yay! :D hem ganska tidigt. slockar.
. söndag - motvilligt upp klockan 10 över sju. iväg till jobbet. jobba 10-->17.30. hämta Lundpojkes tröja. åka hem. ha huvudvärk, få massage. laga mat. göra varm fruktsallad och titta på film. somna.

that's it. så spännade har mina närmaste dagar varit. det bidde tre vilodagar för att komma ikapp mig själv - nu har jag relativt pigga ben igen och ser fram emot träningen ikväll. :) imorgon har jag tenta på eftermiddagen. hu. jag befinner mig på vanlig pluggmanér hos farm/farf och ska strax ner till köket och läsa mer. jag har druckit kaffe mot bättre vetande. jag tycker att om jag käkar havregrynsgröt varje dag så borde min mage tillåta mig lite kaffe ibland. :P

Inga kommentarer: