söndag, mars 09, 2008

stand up, stand up for the champions, for the champions, stand up.

18:48

tja, första matchen som linje med mitt lag.
vad säger man? jo, det ska jag berätta:
! vinst med 29-28
! 54 minuters speltid
! 5 mål
! uppgång till division 2

vilket i sin tur innebär att nästa gång jag möter mitt gamla lag, kommer jag spela i B-laget i division 2, och de kommer att spela i A-laget i division 2. okej, jag vet att det här med hämnd och skadeglädje inte är något man ska hänge sig åt.. men jag skiter i det, för just nu känns det så jävla gött. (som fotnot kan väl läggas in att det är inte så mycket som mitt gamla lag som min gamla tränare.)


och som en extra liten bonus så har även vårt A-lag gått upp en division. och vad betyder det? jo, att fira bör man när det händer så mycket bra! :) här ska firas I tell you. :)

stand up for the champions.

Inga kommentarer: