måndag, mars 10, 2008

smile.

10:13


fira bör man annars dör man (heter det väl? ;P)
tjoho. :)

så det har jag gjort. jag är lite småseg i skallen nu och vaknade med huvdvärk, men jag kan inte sluta le. ett såntdär stillsamt litet småleende som gör att jag får lust att gå runt och nynna. jag behöver seriöst städa i min lägenhet och har en massa disk som behöver diskas och en massa tvätt som behöver vikas. och jag kan inte sluta le. :)

igår var bra. jag vet inte riktig vad jag ska skriva, det känns som jag är till bristningsgränsen fylld. så glad, så lättad och och och. och massa annat också som jag liksom inte kan beskriva. för att det inte verkar spela någon roll att vi är typ 6 linjespelare som konkurrerar mot varandra, det är fortfarande en sån samhörighet och en vilja att utvecklas, med och mot varandra. för att en av de andra linjerna kom fram till mig när vi var ute och sa: "Jag hörde att du hade spelat bra idag!" och för att jag kan inte sluta le. :)

Inga kommentarer: