måndag, mars 10, 2008

humdidum.

14:18

jag älskar min lägenhet när den är nystädad. eller, jag älskar den alltid, men speciellt när den är nystädad. mest för att allt är så fint och renplockat och inte liladammigt och det är på grund av mig som det är så fint. jag har vikt kläder och plockat undan och ställt saker där de stod från början och dammsugit och skakat matta och dammtorkat lite. det är bra. :) det hade förmodligen gått mycket snabbare om jag hade varit lite effektivare, men i och med att jag inte har något att skynda mig för, så tog jag det piano istället.

den värsta segheten i skallen har släppt och jag ska bege mig ut på promenad för att hämta hem min cykel som står hos ASDÄ. sen ska jag cykla förbi Ica på hemvägen och köpa igendienser till müsli och lite annat jag behöver. ikväll är det jag, Bästa strulet, mat och varma tekoppar som gäller.

Inga kommentarer: