fredag, mars 07, 2008

sömntuta.

20:17

idag hade jag tänkt att dra hem efter att ha pluggat färdig, och därefter sticka iväg på stillsam löptur som uppvärmning och sen gymma. istället slocknade jag i sängen i över en timme och sov som en sten. tja, vad säger man? skönt säger jag. :) och nödvändigt. efter fika-kalaset innan i skolan rasade min blodsockerkurva bom ner i marken och jag blev helt slut --> jag gick och la mig. shit, jag känner till och med nu att det inte är någon bra idé för mig att äta så mycket socker på en och samma gång. inte van vid det, banne mig ont i huvudet. sockerbaksmälla. ^^

hum. lagat mat. ätit mat. inte diskat. det ska jag göra snart. sen ska jag dra över till Moratösen och äntligen få se hela versionen av "300". tror det kommer bli fint, jag menar - bra film, bra sällskap. inte så mycket som kan gå fel i den ekvationen. :)

Inga kommentarer: