måndag, mars 24, 2008

noll motivation.

10:52

skoluppgift. diskussionuppgift. paternalism står mig upp i halsen. jag vill agera som en femåring, lägga mig på golvet, vifta med ben och arma och vråla i högan sky att "JAG VIIIILL INTE!" inte för att det skulle hjälpa, men det kanske skulle få ut en del av min frustration. jajaja. vi har pratat massa om paternalism, vi har skrivit en bokrecension om det, vi har haft en seminarie om det och nu ska vi skriva en diskussionuppgift om det. jag spyr på paternalism.

två A4 kan tyckas vara lite, men har man den stora lusten att ägna dem åt att skriva "BLÄ!" i diverse storlekar och stilar så känns de helt plötsligt enormt stora. suck och stön och så vidare.


mental asskick.
ju fortare jag börjar skriva, desto fortare är det över.
spara alla aggrokänslor till träningen sen.

Inga kommentarer: