måndag, mars 24, 2008

and now I'm free! ...well, sort of.

16:19

halleluja, jag är färdig med min måttligt underhållande diskussionsuppgift. skrev 1,5 sida om första frågan, stack iväg med mamma och tränade, kom hem, åt mat, duschade och nu har jag skrivit färdigt resten också. halleluja igen. :)

träningen idag kändes helt okej, om än måttligt skoj. det var ett bra tag sen jag körde tempolöpning, och kombinerat med teknikträning, well... det är inte roligaste jag vet, om vi säger så. konstant tänkade på att lyfta fötter, lyfta knän och sen springa som en dåre på löpbandet och det är lite svårt med hastighetsanpassning ibland, så en gång höll jag på att springa på själva framdelen där hela kontrollbordet är. hrrm. hoppsan. :P men det tog slut. det var skönt i alla fall. och det är bara nu i början som det känns sådär äckeljobbigt. med lite vana så går det mesta av bara farten sen. :) tänkte dubbelpass pch hoppade in i gymmet sen när jag var klar med löpningen och körde styrka. kändes helt okej, även om det kanske inte är världens bästa uppladdning för styrketräning att köra intensivlöpning innan. :P

ikväll ska jag hem emd mor&far&stor bror till farm&farf och äta typ-påskmiddag. Kusiner kommer dit också, så jag ska ägna kvällen åt att moffa i mig mat (jamen typ. hemma hos farmor ffs. :P) och krama på my dear family. :)
... och plugga. yay. :P

Inga kommentarer: