onsdag, mars 19, 2008

karaktärslös.

09:14

hmm, jag har ingen karaktär. Moratösen kom förbi imorse för att lämna nycklarna så jag kan mata hennes odjur när hon är borta, och tyckte att jag skulle följa med henne ut på promenad istället för att åka till skolan och gå på två föreläsningar om jag inte var speciellt taggad att gå på. jag svarade väl något lite svävade nekande och hon tyckte: "Men jo!" och det var strålande sol ute och härligt klart och kallt i luften och.. och.. ja. det blev som det blev. :P

nu har jag i alla fall fått en trevligt promenad och en himla massa tid över till vettigare saker än att sitta i en föreläsningssal och titta ut genom fönstret och önska att jag var ute. :)

alltså. jag ska packa, träna, plugga och boka tvättid/tvätta. :)
men fööörst... ska jag lägga mig i sängen och sova en stund till. :)

Inga kommentarer: