lördag, mars 22, 2008

happy påsk. :)

23:41

hemma i föräldrarhemmet - inte oväntat, med tanke på hur familjekär och traditionsfanatiker jag är när det gäller högtider och träffa och krama mina nära och kära. till och med träffat Bästa Strulet idag, hon var också hemma hos sin familj. <3! pratat med Inte-På Riktigt också. ska ses nästa vecka. bra beslut, way too long since. heltskumt, tiden bara går och vips! är det jättelänge sen man sågs sist. voj voj.

klockan är strax tolv och jag ska börja dra mig mot sängen. lillebrors säng, that is. han är inte hemma och well, någonstans måste jag ju sova. :) Stor bror ska skissa på min going-to-be-tattoo under helgen. it will be so awesome. :D förhoppningsvis någon gång nästa vecka efter onsdag. lite nervös och längtar också. jag funderar på att göra om mitt hår. jag är förtjust i det som det är nu, och har fortfarande alla planer på att behålla det tills det växer ut och blir långt, men det känns lite trist. kanske färgar om det så att det blir tvärtemot vad det är nu. typ invertera hårfärgen. det vore ballt. ^^
vi får väl se. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

cheesus... du skall läsa ett sms som jag har fått... du vet nog vad de handlar om!! Ses nästa vecka