tisdag, februari 19, 2008

hold the line.

12:44

hemam igen från skolan och inget speciellt med den föreläsning - mest upprepning om jag ska vara ärlig. är det för mycket begärt tt föreläsare tar sig en titt på våran innanvarandre kurslista så de åtminstonde vet vad vi har för baskunskaper och kan lägga föreläsningen på en passande nivå? så att vi får ut maximalt av vad vi skulle kunna få ut av föreläsningen? yeah, I wish. :P

just nu är upptagen med diverse vuxensaker, bestående av försöka bestämma mig vad jag ska göra med min cykel
(pappa ringde igårkväll: "Ja, nu kommer vi med cykeln! Den är låst, du har nyckeln va?"
Jag: "Ehhh.. nej, jag har ingen nyckel..."
Pappa: "... nehej."
och jag tänkte i mitt stilla sinne att herregud, vad ska jag med låst cykel till?! men den kom hit och har bott i mitt vardagsrum under natten. helt i onödan kom jag på imorse. den är ju låst ffs, den kan stå ute. :P dock fått låset bortklippt idag av min snälla fastighetsskötare och upptäckt att hela bakhjulet är skevt...
), tvätta kläder efter fjällenresan och kommit på att fan, vad det ser ut här inne. så just nu är jag i städartagen. :) ska skaka matta och sen bege mig och hämta min dammmsugarslang.

Inga kommentarer: