tisdag, februari 19, 2008

bring 'em in.

14:36

damn it, nu har jag varit jätteduktig. :) jag har dammsugit, skakat mattor, dammtorkat, tvättat kläder och DESSUTOM bytt sängkläder. jag har ännu icke helt plockat upp det jag hade med mig tll fjällen, men det skall ske inom en snar framtid tänkte jag - alltså inom typ en halvtimme. sen ska jag ha mellanmål och gå igenom lite grupparbete och tycka att jag är duktig och njuta av mitt nystädade hem. :) en fråga som dök upp under städningen är dock - varför är det havregryn typ överallt i min lägenhet? okej för köket, det kan jag köpa, men borta vid datorn och under sängen? make no sense at all.

idag känner jag inte för att träna själv och motivera mig på egen hand. --> jag ska gå på något BodyPump-pass på Kristinedal som tydligen ligger nära mig. ska bara ringa dem och fråga om jag får göra sånt på min lilla gratiskupong. apropå ringa så spräckte jag min display på min älskade lilla tamagothcitelefon igår. ),: det är så jag blir ledsen på riktigt. den går nog tyvärr mot slutet av sin livstid. det är rätt trist. fördelen är att jag redan vet vilken ny telefon jag vill ha - en Sony Ericsson S500i. Moratösen har en sån och den är bara så ljuvlig. björkgrön och smidig och mmmm. :)

nu ska jag slänga in mina sängkläder i tvättmaskinen. :)

Inga kommentarer: