tisdag, februari 26, 2008

beslut beslut.

17:22

hmm. jag hade ganska okej med energi när jag om in genom dörren, men nu har jag suttit här en stund och både den och motivationen att göra saker har svunnit sin kos. hmm igen.

jag och min enda sanna kärlek här i livet (aka. Bästa Strulet) såg på Drottningtorget vid halv tolv och gick till MixIt och åt världens goaste salladslunch (nej, inte bara grönsallad. hålla, tänk på vems blogg ni läser. :P) och surrade hejvilt om allting och drack te efteråt och sen shoppade vi teburkar och hon följde mig till skolan. massiv kramochpusskalas innan vi skildes åt och same as ever: jag <3 henne.

skolan var okej. jag har handlat vantar som jag kan ha när jag springer och en klädborste. nu hade jag tänkt ut att jag skulle plugga och tvätta tvätt. får lust att slå på MSN och kolla om På Riktigt är inne. hum.

...

jag går och tränar. :)

Inga kommentarer: