måndag, januari 07, 2008

U för dagen Utflyttning.

14:59

update om dagens läge:
jag somnade på tok för sent igår (dvs. runt klockan kvart över två. ehe. hoppsan. jag hade ett väldigt bra skäl att vara uppe dock. :)) och satte i sömnig förvirran klockan på 09:40, vilket jag fick i mitt huvud då till att vara tjugo i nio. fråga mig inte. :P nåja. jag behövde sova i alla fall, så det var nog bra anyway. drömde konstig och en smula obehaglig dröm inatt som jag minns större delen av. freakish. fick upp bror efter mycket om och men och vi åkte mot lägenhet med stop vid Coop. Jet-mack och Ica Maxi. väl där började vi göra löv på trädet med varsin svamp och sen följde vi efter det med potatistryck, utskurna som löv. alltså - jag har inte ord för det. ni vet hur det är ibland när man tänker fram något, och har värsta förväntningarna och man vet precis hur man vill ha det och hur det ska vara? det är precis så det är. det där trädet är the tree of my dreams. det kunde inte blivit bättre. :) mina naglar och nagelband är knallgröna och mina händer är torra som fnöske efter all färg och lacknafta, men vad gör det? :)

oj. om saker och ting går som det ska så kommer jag sova i min egna lägenhet ikväll. jag ska packa ner lite mer kläder och min badrumslåda och bära ner grejerna i köket. upptäckte vrålont i halsen imorse (kan ev. bero på igårkväll/natt.) så det blir ingen spinning för mig ikväll. (där ser du Mikkis, jag lyder VISST! mina egna råd. ibland i alla fall. ;))

Inga kommentarer: