tisdag, januari 29, 2008

till alla flickor vi har försakat, till alla er som trott.

09:57

jag har kommit på kryphål för Internet. det håller bara i en halvtimme, men bättre än ingenting. vid samtal igår försökte jag förklara varför det gör mig så förtvivlad när datorer och liknande inte fungerar. för det första så känner jag mig
1. maktlös
2. oerhört korkad.
och känsla 1 avskyr jag och känsla 2 är jag inte van att känna mig och tycker inte om det heller, främst för att jag vet mycket väl att jag inte är dum. jag är övertygad om att jag faktiskt skulle kunna både förstå och fixa de här problemen som dyker upp om bara det fanns någon som kunde ägna 1,5-2 timmar till att lite mer grundligt gå igenom datorer med mig och låta mig ställa lite newbiefrågor så jag vet vad det är jag har att göra med.


nåja, nog med gnäll vid den här tiden på dygnet. jag har sovit och drömt förvirrade drömmar. jag har varit på morgonpromenix med Josefin och ätit frukost. ska smita in i duschen nu och sen åka mig till farm&farf och krama på dem som är där. sen är det skola runt 13.

Inga kommentarer: