måndag, januari 28, 2008

hata datasupport.

21:48

tji fick jag trots att jag har installerat antivirustjosan och dessutom ringde datanärsupporten, nej, då är det en annan sak jag ska göra innan de kan tänka sog att återuppsluta mig till nätet. det kan ju fan inte vara meningen att jag ska ha dator och internet. jag får sitta i en teknisk öken och var aokontaktbar för större delen av min vänskapskrets och dessutom få abnormt stora telefonräkningar. fine, fine. bastards. >.<

nåja. jobbet idag var riktigt trevligt. jag råkade panga ett mjukostpaket, men familjen tycktes inte alltför kinkiga över det (utom sonen som upptäckte det och fick mjukost på händerna samt fick springa och hämta en ny. :P) men, overall trevlig dag. satt mittemot Lilla Brunetten och hon är alltid trevlig och glad. hann till och med att handla det jag skulle ha och gå till tåget utan stress alls. dock var middagen hysteriskt stressad. käka på en kvart är inget för mig, speciellt inte om jag sitter i telefon med datasupport samtidigt. tre minuter kvar innan rasten tog slut hade jag pastasallad, bönor, ett päron och bröd kvar. in med så mycket som fick plats i munnen och tugga frenetiskt. det gick, även om jag fick kramp i käkarna. ^^

morgonpromenix imorse, skönt. ska upprepas imorgonbitti också tänkte jag mig. vart hemma och hämtat min beloved lilla Josefin, nu är hon hemma hos mig igen. hon är en av de få sakern i teknisk väg som sällan bråkar med mig. duktig iPod. :) träffat och kramat mamma idag också, hon höll på att måla om och pyssla i mitt gamla rum. jag gick in och utbrast: "Vad litet det är! Har jag bott här?!" för oj, vad pyttigt det såg ut. :P

jag håller på och genomför diskrensning.
vi får väl se hur det går. :P

Inga kommentarer: