måndag, januari 28, 2008

mitt uppe i måndagen.

13:53

söndag var en bra dag. jag handlade grönsaker med Banana&pojkvän, bjöd dem på te, tvättade tvättmaskiner med tvätt och bakade tre satser bröd (note to oneself - för mycket rågmjöl + för lite rågsikt --> ganska så stenaktiga bröd. goda, men väldigt kompakta.) samt gjorde rostade rotsaker i ugnen. åkte dessutom till Lexbyskolan på inlines och kollade handbollsmatch. ja, en bra dag igår. :)

upptäckte dock att jag viss6t skulle jobba idag. tråkig upptäckt, även om det innebär bra ekonomi. sabbade hela min lediga m¨ndag. nåväl, jag har varit produktiv idag också. kokat kidneybönor, svarta bönor och de få sojabönorna som jag hade kkvar. diskat en massa, gått morgonpromenix och tränat. och nu är jag i föräldrarhemmet (därav internet. har inte kunnat ringa och skälla på datasupporten än för att de stängt av mig.) ner och käka mat och sen iväg till jobbet. lång kväll ikväll. sucks. sova sen när jag kommer hem om jag inte bestämmer mig för att bråka med stenåldernmaskinen. :P

Inga kommentarer: