söndag, januari 13, 2008

mellanskriv.

16:13

har varit hemma hos Banana sen klockan 12 ungefär. särskilt effektiv pluggning kan jag nog inte säga att jag ägnat mig åt, men jag har åtminstone läst igenom nervsystemet, muskler och är inne på cirkulationsystemet (= egentligen alldels för lite) och jag försöker förtvivlat komma in i det. det är intressant, det är faktiskt det, men jag har liksom ingen lust. vill hellre bege mig hem för att se hur lång tid det tar att åka till Lexby skola så jag ev. kan göra det innan träningen som uppvärmning, för sånt är kul och relativt tidsbesparande. litet problem är att det börjar bli mörkt, men å andra sidan har jag både hjälp, handleds/knä/armbågsskydd och reflexväst, så jag reder mig nog. :)

jag ikväll = plugg och kika på Åbäket. och laga mat. :)

Inga kommentarer: