söndag, januari 13, 2008

at least I won't say it out loud.

10:55

igår lyckades jag med att ha tränings för småflickor som på mystiskt vis duplicerat sig under nyår och var oerhört många nya i laget. massa nya namn, men spännande och kul. :) vad som inte var lika kul är att min telefon lagt ner och jag kan ta emot saker, men icke ringa/skicka sms själv. helvetiskt irriterande. jag kan icke heller få internet på dator eftersom jag inte kan öppna något annat än Internetfönster (som inte är inkopplat --> helt meningslöst) och Wordpad.jag hade ett hysteriskt sammanbrott i samband med att mitt nya SIMkort till telefonen inte fungerande och satt med huvudet uppgivet lutat i händerna och lipade ett par minuter, innan jag tog mig själv i kragen och skärpte mig. jag lyckades dock att tvätta själv för första gången i min tvättstuga, städa, laga&äta mat, koppla in Åbäket, ha Mikkis&Banana på fika hemma hos mig och gå och lägga mig i hyfsad tid. så det var inte en helt bortkastad dag. :)

nu = hemma hos farmor&farfar för jag behövde ringa Telia (mitt nummer är inte porterat än, det blir det på tisdag. underbart. jag kan inte kontakta någon för egen maskin på två dagar. peeerfekt.) samt betala räkning och prata med farfar om min kommande duschlist. nu ska jag slå en pling till Banana och undra om de har kommit igång emd pluggandet än.

Inga kommentarer: