fredag, december 07, 2007

sweet dark and rainy night.

20:52

imorse vaknade jag utsövd och nöjd och kollade på klockan och VARFÖRÄRKLOCKAN08:43OCHVARFÖRÄRJAGFORTFARANDEHEMMA?! grav försovning och allt jag vanligtvis gör på lite mer än en timme gick på en halvtimme. uuusch, stress. >.< oh well. kom till skolan en timme för sent, kom hem igen klockan tolv. käkade lunch, vilade lite, gav mig själv en rejäl mental spark i rumpan och gick ut och sprang. i blåsigt regnväder. (det är en slags omvänd ekvation. ju sämre väder det är ute, desto duktigare känner jag mig för att jag faktiskt går ut och springer.) det känns att det var ett bra tag sen jag körde ren löpträning. det kändes okej ändå. knäet bråkade inte alls.

hemma igen så duschade jag, kläder på mig jobbkläder och åkte till Willys. jobbat mellan 15-20 och nu är jag hemma igen. insåg när jag stod framför dörren att det inte var någon hemma och jag hade ingen nyckel in. sparkade på dörren och sa en massa fula ord som jag egentligen inte boorde säga (jaja. jättekonstruktivt och moget beteende.) innan jag ilsket muttrande gick till baksidan, slängde av mig skjorta, skor och jacka och klättrade in på balkongen. hmfp.


imorgon kommer bli jättebra. sovmorgon, möta den Riktiga Jesper på stationen, träning och film hos Mikkis på kvällen. yay. :)

Inga kommentarer: