fredag, december 21, 2007

jullovsdag I.

10:44

jag vaknade klockan halv åtta, ställde fram klockan en halvtimme, vaknade klockan nio och tänkte: "Jag har jullov! Jag vill sova!" och som därmed en timme till. det mest underbara med jullov är det enkla faktum att jag inte har en tillstymmelse till stress som jag har i vanliga fall. under min ledighet fram tills jag ska till Karlskrona (jo, jag har bestämt mig. jag ska bara boka tåg också. :)) ska jag mest sova, träna, umgås med släkt och vänner samt fira jul. yummie. :)

idag ska jag in till Göteborg--> Fysiken och köra ett rehabpass till, ev. lite löpning om jag känner att knäet och jag orkar med det. det ömmar lite grand, så jag ska ta det lugnt. det blir nog mest mage&rygg och armar, för det hann jag inte med igår. balansplatta för knäet tror jag, och axelrehab. kabelmaskin om jag känner mig manad. (eller så skiter jag i att träna idag, går på promenad och tränar imorgon istället. jag får se.) innan ska jag fixa julklappen till stor bror och min ven i mitt ben. sen ska eftermiddagen ägnas åt att baka och ordna med julgodis. det finns tråkigare sätt att fördriva dagar på. :)

Inga kommentarer: