torsdag, december 20, 2007

sista skoldagen är slut.

22:48

jepps, mjölksyratestet gick vägen utan större problem än att jag blev svettig och droppade ner golvet nedanför motioncykeln (och att såna där cykelsadlar är såå obekväma va? efter 4 minuter ville jag be om en kudde att ha mellan benen, och det ömmade över en timme efteråt. mitt skrev. >.<) och att mitt finger tycktes läka ihop fort som sjutton så han fick sticka mig på nytt hela tiden. nåja, en erfarenhet rikare. det var roligt, jag kom upp iii.. 9,6 mmol laktat tror jag det var. då gjorde det ont, och benen skakade rätt bra när jag gick av cykeln, men vad gör man inte för vetenskapen? :P

efter gick jag hem till Banana, tänkte att det var trevligare att vänta där än att sitta ensam på Fysiken tills klockan 18. det var det också. :) hon hade köpt en fin tunika i guld/champagnefärg som hon stolt visade upp sig i som passade henne jättebra. :) jag slängde i mig lite müsli&fil, vi packade ihop oss och iväg till gymmet. först lite rehab och sen ett step-pass som visade sig hålla på 75 minuter. uhu. helt slut i hela kroppen efter det. vi tog oss i alla fall hem till Banana sen, åt mat, jag duschade, och kollade på Betnér och skrattade. jag tycker han är bra, vettiga åsikter och så är ju ironi verkligen min typ av humor. ^^


hemma nu. stor bror är tydligen hemma, big yay. :D skolan är slut för i år och jag har jullov. mmmm, jag måste skriva det igen. j u l l o v. teoretiskt (jag fick skriva det ordet tre gånger innen det blev rätt, vaddå trött? :P) sett kan jag sova hur länge jag vill imorgon. det kommer jag förmodligen inte göra, men jag kan göra det. ljuuuvlig tanke. :)

Inga kommentarer: