fredag, december 14, 2007

grymmaste avslutningen på veckan.

16:43

min ven i mitt ben och jag bestämde i veckan att på fredag är det dags för after work - Jullan& Johanninen ute på dåligheter. ;)

tillåt mig förutspå kvällen. :)
vi ses på Centralen ungefär vid halv sex, hoppar av lycka och slänger oss i famnen på varandra. lååång kram. <3 drar bort till Respekt, ev RumpanBar. vi börjar med att uppdatera oss om det senaste som hänt i varandras liv (vilket inte lär vara så mycket. jag pluggar&tränar, hon jobbar. :P), kommer ev. fram med något samtalsämne från det. står ev. i någon matkö/köper ngt att dricka/spanar in folks klädsel och pojkrumpor. sen kommer vi prata sex, skratta och ägna kvällen åt att prata som bara vi förstår - halva meningar eftersom vi känner varandra så bra att det räcker.

och vi kommer vara läskigt snygga bägge två och jag längtar tills kvällen börjar. :)

Inga kommentarer: