fredag, december 14, 2007

om jag blir färdigtransferad tills på söndag...

00:03

...SÅ KOMMER JAG ATT FÅ SPELA MATCH!
SPELA MAAAATCH!

I shit you not, det här är på allvar.
jag + andra tjejerna i mitt lag @ Lexbyhallen på söndag x Kungälv = MAAAATCH!

det gick inte ens in på en gång när min tränare sa det. "Va?!" utbrast jag och insåg inte förrän 20 minuter senare vad det egentligen var han hade sagt. då satt jag och fnissade lyckligt på bussen. :)


åh, som jag har längtat efter det här. ända sen förra säsongen slutade (i maj/juni någonstans) så har jag längtat. ---> nu är jag exstasisk. uppe i det blå och ÖVERLYCKLIG! wohooo.^^
okej, allt som behövs är att handbollsförbundet godkänner min spelarövergång innan söndag, så får jag vara med. och jag vill vara med så mycket att det nästan gör ont. så, allt jag behöver göra nu är att lista ut vem jag behöver muta/hota till livet/ligga med för att få övergången att gå fortare. :)

Inga kommentarer: