fredag, december 14, 2007

fulländad kväll.

23:03

och nu är jag hemma igen. rättare sagt redan varit hemma i en halvtimme. trött, glad och lycklig. det roliga med att börja kvällen klockan sex är att man hinner med allting som man brukar hinna med under en utekväll innan klockan tio, inklusive mat. vi började på Respekt, åt mat och drack öl. sen tog vi oss efter vid omkringvirrande och osäkrande i stan, till Vasastan. herremin gud, där var det rena godisaffären. ögongodis till höger och vänster. yummie. titta får man ju som bekant göra hur mycket man vill. :) (det gjorde vi också. sett den sötaste rumpan på den här sidan halvklotet.) och jag raggade faktiskt på en kille. :D (nej, inte med flörtiga blickar och tungan utanför munnen.) skitsamma att han hade flickvän och inte ville ses, han såg glad ut och lät ursäktande och jag fick en kram och svävade på moln efteråt, för jag vågade i alla fall. mer än jag brukar göra.


och min ven i mitt ben. no words needed. <3
nu har jag attans ont i fossingarna efter mina vrålsnygga ankelboots. suck och stön. på väg i säng - imorgon ska jag träna mina småflickor, köra rehab och löpning. och julfest på kvällen. yeha. ^^

Inga kommentarer: