måndag, december 24, 2007

God Jul. :)

01:10

nemen se där ja. God Jul. :)

och jag är färdig med det jag skulle vara färdig med. jag har bakat bröd x 2, gjort tryfflar med bror och silat snaps (fick lite hej-jag-håller-på-med-hembränt-kännsingar där jag stod med en flaska ren sprit i ena näven och ett kaffefilter och en sil i den andra). kolor i fin glasburk och allt är gömt. diskat upp efter mig och det ser okej ut i köket. lite svårt att slå in vissa saker, men jag pysslar med det imorgon tror jag. plockat iordning på rummet, sen kan jag inte hjälpa att det fortfarande ser scrappy ut eftersom det är en hög med flyttlådor som liksom inte går att flytta någonstans. börjar plocka ner lite saker från väggarna, shit, vad tomt och slutgiligt det känns. det som finns på väggarna i mitt rum gör mig, det visar vem jag är och hur jag känner och expression. det blir så kalt.


yes. nöjd tänker jag plocka ut linserna, brosta tänderna och krypa till kojs. imorgon ska jag sova länge. :)

Inga kommentarer: