måndag, december 10, 2007

gasen i botten.

21:21

full rulle idag också. phew, jag fattar inte hur allting blev så himla mycket helt plötsligt? nåja. kom iväg till tåg&skola i alldeles lagom tid till en föreläsning som.. som.. ja, den var faktiskt intressant. problemet är när föreläsare i allmänhet börjar presentera studie på studie som de tycker är helt fantastiska och så sitter man där vid sitt lilla bord och försöker hålla koncentrationen uppe trots att ögonen vimlar innåt i huvudet av trötthet. snälla, ta upp det som vi faktiskt ska lära oss i början och avsluta med någon studie istället då, så man kan gå om man känner att det inte intresserar en?

tvåtimmarslunch idag, jag och Rosa sprang runt på stan i jakt på saker till henne, jag agerade personal shopper och skötte mig tydligen bra enligt hennes utsago. :) jag hittade födelsedagspresent till mamma också - hoppas hon tycker den är lika fin som jag tycker. :) andra föreläsningen var bra mycket intressantare, och istället för den tråkiga snubben som uppenbarligen tycker vi är dumma i huvudet och som ser ut som hans mamma klär på honom, så hade vi en pigg liten tjej som pratade i 190 knyck hela tiden. hon avslutade föreläsningen med att säga: "Och jag tror inte ni får någon tentafråga på det här." och hallå? varför då?! det enda som varit riktigt intressant behöver vi inte lära oss?! skrääääp.

efter skolan --> hem och plocka ihop mat, kläder och efterträningmat. jag var hemma i mindre än en kvart innan jag sprang till tåget igen. mamma hade bakat en massa bröd, så det fick jag med mig i alla fall. :) träningen ikväll = fys. helt okej trots det. folket pratar med mig och är trevliga och då är jag nöjd. :) handboll imorgon kväll igen. yay. :) imorgon är det även planerat att ta mig hem till Mikkis och pröva hennes nya Playstation 2. heeell yeah! :D shit, kommer bli heldag imorgon också. hejochhå. vilket jet-set-liv jag lever just nu. :P

Inga kommentarer: