måndag, december 10, 2007

come away with me in the night.

07:54

jag satt med bloggen uppe igårkväll, men skrivlusten lyste med sin frånvaro, så det bidde inget. nu däremot. jag var på handboll igår och såg Sävehof spöa Hammarby med 10 mål. ingen rolig match alls dock. först gjorde Wikensten illa sig, sen Helleberg (one of my favourites till på köpet. =/) och de snubblade inte över sina egna fötter precis, nej, de fick benen klippta i skottögonblicket. jättebra. vad gör domaren? offensiv foul till Hammarby?! joddå minsann. blinda fanskap. fast stukade fötter är i allmänhet inte så farligt (även om det gör förbannat ont och är tråkigt att rehaba) då var det värre när Kasman fick en knuff i sidan precis när hon hoppade upp, för när hon landade ramlade hon i en hög och bara skrek och tog sig för knäet. fy faan, inte knän, inte Kasman! :( (en annan favorit dessutom. elitseriens bästa försvarsspelare, lätt.) mamma&jag satt och fick sympatismärtor bägge två och sannolikt är det korsbandet som rykt. härligt. minst 6 månaders rehab på det. jävla Hammarby att spela fult med knuffar och dra i/slå på armarna. jävla domare. (man ska inte klaga på domaren, men det gör jag, för det behövs och de var usla. Jesper hade knäckt dem lätt.)


annars lyckades jag somna med linser i igår. jätteintesmart. skola 9-->16 idag, med lång lunch. jag+Rosa ska ut på stan och kika. det blir trevligt. :) håller mina beräkningar hinner jag vara hemma i en kvart innan jag ska iväg till träningen. :P

Inga kommentarer: