söndag, december 09, 2007

and who else would take my love?

12:19

jag tycker om igår, igår var en bra dag. hitta Den Riktiga på stationen, ta oss hem till hans bror, lyssna på skoluppgift och sen iväg och träna. träningen gick förvånansvärt bra med tanke på att jag kände mig halv invalid pga. nacken. en svettig kram efteråt och sen åkte jag hem, sprang in i duschen, slängde på mig mjukisbyxor (och gjorde såna andra nödvändiga saker man gör när man är hemma) på en kvart och sen stack jag iväg till tåget och åkte till Mikkis för en trevlig och rätt stillsam lördagkväll. stillsam på vissa vis, mindre stillsam på andra. trevligt&bra var det i alla fall. vi åt bakad potatis med diverse tillbehör och till efterrätt mango&äpple med chokladsås och vaniljglass. myms big time. Manu stack hem rätt tidigt, synd. :( vi som var kvar ägnade resten av kvällen åt att kolla på först "Ladies Night" på TV, sen satte i vi "Dirty Dancing" och avslutade hela kvällen med "Step Up". jobbigt kväll minst sagt. om det finns någon motsvarighet till testosteronstinn så beskriver väl det ganska bra hur vi (Mikkis&jag i alla fall...) kände oss efter de tre förevisningarna. tre timmar av vältränade snygga killar som kan sjunga/dansa. phew. jag förstår fortfarande inte hur jag lyckades somna när jag väl kom hem. :P

idag har jag vart ute på promenix, tyvärr utan Josefin (min iPod) som bara bråkar med mig och inte vill fungera. dag är Fitnessmässan med På Riktigt& ev. hans bror. runt 17 ska jag till Partillebo och kika handboll och efter det hem till farfar för han fyller åt. späckat schema, jotack. :P

Inga kommentarer: