fredag, november 16, 2007

smack that!

16:45

idag har varit en väldigt bra dag. jag vaknade upp och masa på mig kläder och ner i köket. åkte med pappa till farmor&farfar (pluggställe no. 1) där jag först fixade fukost åt mig och sen satte igång med att försöka få lite rätsida på B-celler, dess receptorer och antikroppar. runt tiotiden hade jag fått koll på att det är endast B-celler som gör antikroppar, eller immunoglobuliner som de också kallas. de finns i vissa isotyper (MAGDE) och de släpper från B-cellens yta. då kände jag mig nöjd med mig själv och stack iväg till gymmet för vad som visade sig bli värsta superpasset. bänkpressen gick som en dans, knäet höll sig i skinnet och jag über<3 marklyft. varför slutade jag med dem för?! (massa träningsvärk i hela ryggen. wonderful. :)) efter jag var klar --> hem till farmor&farfar och käka lunch. sen redde jag ut allt jag hade blandat ihop igår, och det mesta känns rätt okej nu. runt tretiden tog jag mig hem.


nu har jag städat mitt rum, dammsugit till och med och nu är det förevisningbart för folket som kommer hit och kikar film ikväll. that's goodie. :) jag ska strax stoppa något magen innan jag smiter upp till affären och inhandlar kantareller och bröd. jag tänkte bjuda på kantarellstuvningsmackor och ev. fruktsallad. yummie. :)

Inga kommentarer: