torsdag, november 15, 2007

so shut, shut your mouth - cause I'm not listening anyhow!

21:36

uhh. halvdöd. när jag äntligen fick tummen ur och började plugga gick det faktiskt riktigt bra. allting jag har skrivit hittills make sense, fast i mina mer pessimistiska episoder av pluggandet misstänker jag att jag inte kommit till det krångliga än. det jobbiga med immunologi är att det finns så mycket som är likt varandra som är lätt att blanda ihop som man inte bör blanda ihop. jag får traggla ord.


bestämde mig förut vid lunch att jag skulle skippa handbollen ikväll, kände mig förkyld och väldigt icke-piggelin. sen kom under dagen en gryende känsla av jag-vill-dansa-funk!. det är helt värdelöst att mina handbollträningar ligger precis på funkpassen. det hela slutade med att jag skolkade på handbollen och gick på ett underbart funkpass med massa folk eftersom Fysiken hade öppet hus. snuskigt varmt och jag blev genomsvett som vanligt, men vem bryr sig? inte jag! lånade Sannas keps sista varven och dansade allt vad jag hade. förlösande härligt och hur bra som helst. endorfinkick och vem behöver vila sin förkylning då? :P om jag någon gång lägger av med handboll kommer jag börja dansa, inget snack om den saken.

nu ska halvdöda jag gå och lägga mig och sova.
mer tentaplugg imorgon, med en gympass inlagt på morgonen.
shit, jag måste städa mitt rum. :S
nattis.

Inga kommentarer: